Thursday, June 21, 2007

Javel

Jeg drømte i natt at jeg begynte å blogge igjen, så da tok jeg hintet.

I´m back.

Vel, det mest revolusjonerende (for mitt vedkommende) jeg har å fortelle siden sist, er følgende:

1. Min adresse det neste året blir Medan, Indonesia! Det er virkelig noe å skrive (hjem) om. Utreise blir mest sannsynlig 6. august, og med dette inviterer jeg samtlige lesere av denne bloggen til å ta turen til tidenes verdensdel. Velkommen!

2. Jeg har tidenes arbeidsplass: Godt Brød, mer eller mindre kjent blant oss "innfødte" som godstemning.no.

3. Det er sommer og snart ferie. Familieidyll, blide fjes og 80-årsdag på Skorpa, sykkeltur med Tine, drøs med Siv, UL og bryllup. Hvilket liv!

Med dette vil jeg sende en spesiell hilsen til Stavland, Helland og Herje i Indonesia: Jeg gleder meg!

Ellers retter jeg en stor takk til Silje Abrahamsen, Lars Olav Frafjord og Karen Harket. You rock!

11 comments:

Anonymous said...

Hurramegrundt! Og velkommen tilbake :)

Liv Jorunn said...

ENDELIG!

Anonymous said...

Eg hadde egentligt kutta denne frå bloggar eg me jamne mydlårom sjekke, men i dag ramla eg innom. Te dette. Som eg har sagt i heila år...

ella said...

indonesia e ikkje så veldig langt fra australia:)
if you know what i'm saying...

Anonymous said...

maren, godt å se deg tilbake i sving.. selv ser det ut til at jeg har tatt meg en pause, men kommer vel snart jeg også ;)

men nå er jeg i oslo, baby! Så vi må henge en dag, hvis du har tid. I denne omgang blir jeg til onsdag :)

Anonymous said...

:o)
snakkes til helga, gleder meg!
å e ser frem til flere innlegg!

Anonymous said...

Heiann Maren, det va på tide. E stadig innom vet du, men lenge dødt., Ja me glede oss me og, så glad for at du e villige !!!!
Snakkes snart !! Skriv om du lure på någe.
Klem Silje (HErje)

Anonymous said...

Maren, nu har jo æ bynt å gå innom her ofte siden du leksom e tilbake, men d e jo ikkje nåkka liv! Du berika livet mitt en liten smule hvis du legg inn noen ting:)

silje said...

herlig, marengs!
fortsett sånn. :)

Kathrine Løsnesløkken said...
This comment has been removed by the author.
Kathrine Løsnesløkken said...

Gudd gudd. Skriv om Indonesiske ting til høsten, da :-). Kuer og sånt!

Er det forresten i Indo det er kuer?