Sunday, August 05, 2007

Ferdaminni

Sommerferien er herved over. Nå bærer det til Medan, Sumatra, Indonesia, og jeg gleder meg.

Jeg gir dere det beste fra sommeren min:


Skorpa (som i øya Skorpa) leverte igjen.


Skår i idyllen var å si hadet til verdens beste foreldre. Jeg er velsignet.


Sykkeltur fra Oslo til Haugesund. Her fra vakre Vinje.


Tine slapper av og nyter utsikten, rett får vi fikk naturkick.


Refleksvest før tunnell!


Vi klarte det!


Bryllup i vakre Meløy, med den enda vakrere bruden Anne.




"Ta et bilde av oss foran Svartisen, da! Ja, flott, nå har vi jo vind i håret. Dette blir veldig bra". (Til Pappa: Nr to og tre fra venstre er venner av Synne, Siri og Stein Ivar. De var to uker på Stokmarknes sist sommer.)


Gjett hvem som tok imot buketten? Er jeg neste?


Forsøk på å få til et anstendig bilde av meg og Anders, men Anders er lite samarbeidsvillig og jeg er lite anstendig.

4 comments:

silje said...

åh, mr. nice and clean venter på Samosir, du fagre blonde møy! :)

Anonymous said...

det hadde vært kos med deg og anders da.. siden du fikk buketten og sånt ;) Du veit..lissom ;)

Anonymous said...

Ååå. I feel sad. Du er borte vekke, og jeg skulle jo gi deg hadeklem. Venter spent på neste blogginnlegg! Smask og dask til deg min fagre møy

Anonymous said...

Takk for i sommar, Maren, håper alt går bra i Indonesia. Skorpa ventar på deg med nye molter til års. Mvh onkel Knut