Friday, December 14, 2007

Et eventyr.

Jeg var i Singapore sist uke. Det var litt av et eventyr, akkurat det jeg trengte.
Jeg fikk være anonym, ingen ropte etter meg på gata, og ingen stirret i rulletrappa. Det var HERLIG. Best av alt var at spørsmål angående sivilstatus bare ble stilt to ganger. Det var julestemning til tusen, effektivitet og en MEGET fornøyd Maren.
-Men hei. Nå er jeg tilbake i Medan og det er bra å være her nå.

Orchard Road

Ved tanglin hadde de en maskin som blåste ut "fake snow". Kjekt for en semi-nordlending!




Julestemning? (At bildet ligger skyldes at bildene roterer tilbake til originalposisjon når jeg laster de opp.)


Reisefølget var også upåklagelig. NYDELIGE Martin og Maria, med foreldre. En flott familie, som det var kjekt og avlslappende å reise med.

Nei, vet dere hva. Nå har jeg allerede brukt to timer for å skrive noe som kan underholde dere i noen sekunder (eller minutter, kommer an på hvor fort dere leser).
Grunnet at onkel reisende Mac ikke kommer til å våkne før jeg kommer til Norge, sitter jeg og blogger på en treeeeig maskin, og nå gidder jeg ikke mer. Skriv en kommentar, da!

Må bare laste opp et bilde til:
Her ser dere de tre vise menn som øver seg til julespillet. Èn replikk hver..

12 comments:

silje said...

Det såg DIGG ut! men fake snow; va det skum?

Anonymous said...

gla i deg maren!

JH said...

Likte best det siste bildet jeg....ser ut som om Ole er godt i gang med å pugge sin sykt lange replikk!!1!! Men søte var de alle fall.
Berit

Anonymous said...

DU leverer!

Anonymous said...

EG e inne kver dag eg Maren.
Silje H

Anonymous said...

øyh! familien Stavlands MEEEEGET aktuelle blogg er ikke i lista di! shame shame shame.....

Anonymous said...

maaaaen! nå e d altfor lenge si eg har sitt deg. håbe du får d fantastisk i julå.

Andreas said...

Rikt! God jul Maren!

.. forresten.. Du har ikke en grønn vott liggende et sted? Tror den skal passe til min venstre hånd hvis jeg ikke tar helt feil.. ;)

maria celine said...

Love from vinterkalde Kvelde :)

Anonymous said...

Ville bare ønske deg ei herlig jul Maren i Medan! Kos deg som best og nyt en jul i tropiske strøk, sånn som det nok var da Jesus ble født. Du er heldig.
Kos deg så det holder hvis du kan ;)

Klemmer fra Ragnhild.

Georg said...

God Jul Maren! Mamma seier takk for pakken. Ho er imponert av hardangersaumen:)

Anonymous said...

god jul maren!