Thursday, March 22, 2007

Til Mamma, Pappa, Farmor, Sonja, Kirsti, søsknene mine og alle andre lesere av denne bloggen.

Jeg er i live.

Dette driver jeg med for tiden:

Jobber:
Jeg trives bedre og bedre på jobb. Kjekke folk, kjekke kunder og økologisk mat. Tror jeg tar litt skade av det, for jeg begynner å bli litt økologisk selv.

Dyrker BIF-genene i meg:
Jeg har vært på salg på intersport og kjøpt buff, superundertøy og ullundertøy. Kanskje blir det bruk for det på Skorpa i sommer? Vi håper ikke det. Ronny: Jeg er med på gammetur. Dette var forresten ikke et sjekketriks.

Tar ginseng:
Ettersom det er trend for det i Kombi-klassen, hev jeg meg med. Pappa: Hvis du anser dette som homeopati, skal jeg slutte med én gang.

1 comment:

Unknown said...

maren, i love you!!!
såååå gøy å se navnet mitt i overskriften! enda gøyere å se at du lever...
men gøyest av alt; vi ses til sommeren,tenk det ja!!!!!
JAAAAAAAA!
JAAAAAAAA!!!!
jeg lever og, i beste velgående...
men, confessiontime:
jeg har begynt å TRENE.
på ordentlig. treningsstudio.. :P
i know, fullstendig ødelagt, men du har jo blitt økologisk, så da må det være lov.
betaler altså 500 kr for å trene i mnd, på et superfint treningsstudio(som er superduperviktig!! betaler gjerne litt mer for fine omgivelser, eller hur)
og best av alt, DET VIRKER.
jeg er sterkere enn noen sinne, som sier litt, ettersom at jeg har gått en knapp mnd...
men når vi møtes i norge, da er det KOZ for alle pengene..
middag og is med bær.. MMMM
laks
reker og loff!!!
helt supert og fantastisk!!!!!
jippiii
love you.
mer enn 1000 ord
smask på kinne