Sunday, January 06, 2008

Derfor

"Eg vil syngja ein liten song
om korfor eg syng som eg gjer." - Vamp

Jeg syns det er litt vanskelig å skrive for tiden. Ikke alt lar seg forklare ènveis-kommunikativt.
Det er så mange som leser, og så mye blir misforstått.

Kanskje senere.

Nå nøyer jeg meg med å lese. Da er det ikke jeg som skal formidle.
Kanskje dette kan bli bok-året.
Ble akkurat ferdig med "Da Vinci-koden".
Nå er det en bok om Falskmyntner i Sachsenhausen. Neste blir "Lydighetens Vei" eller "Halvbroren". Hva vil du anbefale?


Jeg er ikke blant de som mener hun burde vært blant "de fire store". Men se så pen hun er!

4 comments:

silje said...

Hei!

Halvbroren er bra. veldig bra. en forsvinner liksom litt vekk fra verden når ein lese den boken der...
også må eg anbefale Hamsuns Victoria, men den har du sikkert lest.
Eg ska snart lese Fra bønnens verden av Ole Hallesby igjen. Eg husker ikkje så masse av den, men husker at den betydde masse for meg. så ja, eg må nok lese den igjen
Ellers er Efeserbrevet ein hit for tiden... og hvis du likte da vinci-koden (eg digger den!) så må du lese meir av han... Den digitale festning feks... litt forutsigbart kanskje, men deilig underholdning!

kos deg med lesingen!

Anonymous said...

Tror e syns halvbroren var utrolig kjedelig å lese, men så va dei siste kapitlene så bra, at det e det e sitter igjen med... så.. bra bok. Les den du.

Og, hvis du likte da vinci-koden, så må du lese engler og demoner og den digitale festning som Silje sa.. Spennende.

Kathrine Løsnesløkken said...

Mm, ho er kjempepen.
Jeg har ikke lest noen av bøkene... Tror jeg vil anbefale Halvbroren.

Arnhild said...

vet du hva jeg vil anbefale? Stieg Larsson-bøkene. Det er spenning det! Men de er kanskje litt vanskelige å oppdrive i Medan...