Thursday, May 29, 2008

Apa kabar = Hva er nyhetene

Jeg jobber på Godt Brød for tiden, og koser meg med det. Det skal jeg gjøre i hele sommer. Fin kundekrets, gode medarbeidere, alt er bare velstand.
7. til 20.juli skal jeg jobbe på nyåpnede Godt Brød i Stavanger. Ta kontakt om du er i området den tiden.

På søndag flytter jeg inn i Eckersbergsgate på Frogner. Jeg gleder meg stort til det etter ey koffertliv i to måneder. Fint område, fine jenter å bo med, ja alt er bare velstand der óg.

Under the surface:

-Jeg fortviler mer over mer over følgende: Frp, Opplysningskontoret for kjøtt (som får mer enn 10 ganger så mye penger fra staten enn Opplysningskontoret for frukt og grønt), forurensning, folk som kjører bil når de heller kan sykle/gå, plastposeforbruk and so on.. Tragisk at så få tar ansvar.

-Mennesker gleder meg: jentene og Lars på Godt Brød, herlig familie og mange fine venner.

1 comment:

Anonymous said...

jeg er så med på den med plastposene. mye annet og. men plastposene har da vært min kampsak. også har vi vært i usa: der har vi virkelig en jobb å gjøre vi plastpose-motstandere! 2 ting i hver pose. Kommer ut av hvilken som helst butikk med 10 poser når du har handla litt vann og juice og knekkebrød og yoghurt. Tragisk. Og min kjære mann ble flau da jeg i protest stod og pakket om etter at butikken pakket i poser. ho ho ho. plastposer er noe tøv! Deprimerende å skulle være flink i Norge når USA forsøpler på ethvert Wal Mart eller Winn Dixie ti tusen ganger så det holder. Sava. D var gøy å se deg på 17. mai! Daniel syns du er kul og jeg syns og det. Og jeg har kul på magen, det er kule greier :) HO ho ho! Smil i sola!