Monday, July 14, 2008

Yeah

Jeg har vært i stavanger en uke. Inspirert av Ingvild, gir jeg dere følgende:

Ukas...

Bok: The Booh Thief. Fantastisk velskrevet, engasjerende og bevegende (av moving)

Pålegg: Røykalaks

Brød: Økologiske speltknekkebrød (til tross for at spelt er et av de verste orda jeg vet)

Frukt: AVOCADO. Always.

Håndarbeid: Strikking. Jeg har gjenopptatt en gammel (?) syssel, og svidd av noen hundrelapper på Husfliden.

Øst-Europeer: Baker Zuzanna som bare er helt fantastisk herlig!

Surmulere: Siddiser

"Vi-lever-i-1992"´ere: Siddiser

Kunde: Reidar. Til tross for at han ikke husket navnet mitt i dag.

Vits: Den Øyvind fortalte

Gjensyn: Med Johanne etter en ukes separasjon

Sang: Espen Lind - Scared of heights

Savnede: Folk og røvere i Indonesia.

Frustrasjonsmoment: Mobilen min

Gledesspredere: Alle kundene som er på ferie fra østlige, sydlige eller nordlige trakter.

Kino: "Mamma Mia". What a feeling!

Juhu. Enda en uke i norges ubestridte kulturhovedstad. Opp med humøret, og vekk med piffien, ketchupen og mikroen, så blir dette bra!

4 comments:

heldags... said...

skjell meg ud

Anonymous said...

Fy søren.

Anonymous said...

sang som er bedre enn espen linds scared of heigths

http://www.youtube.com/watch?v=IAk4ooRMO3k

Sigrid said...

Ååå! Gi meg:
-Ferskt rugbrød, type påsmurt a la Skorpen.
-En mann med ukulele.
-En elskverdig og hjelpsom østeuropeer, type polsk (off course!)
-Maren Skorpen herself.

Levers til meg personlig på en gresk øy, type Mamma Mia!!!

På forhånd takk.