Friday, October 31, 2008

It´s like.. totally.. yeah.. awesome.. NO! This makes me SICK!

Ekstrem oppussing á la AMERICA.

Lenge siden jeg har vært så provosert.
Mange millioner dollar sprøytes inn i å bygge et drømmehus til lille Kayla, med iskremmaskiner, bowlingbaner, vannseng, akvarier og det ene og det andre. Og et splitter nytt dollarglis av en bensinslukende SUV - klar til å slippe ut store doser av CO2 og det som verre er..
Det verste er at de er med på å støtte opp om denne forkastelige stormannsgale forbrukerkulturen, der livskvalitet måles ut ifra hvor mye man eier..

Jeg orker ikke mer av dette!


Kor e alle heltar (les: idealister) hen?? Stå opp igjen.. Mor Teresa kom tilbake..
Kem skal redde verden no?

(Min nye auf-venn i 2FY-klassen trodde jeg var RV´er. Siden jeg helst spiser øko-mat og strikker så mye. Neida. Dagfinn Høybråten er fremdeles MYE kjekkere enn Aslak S. Myhra, så jeg svikter ikke verdipartiet mitt :)

3 comments:

Eyvind said...

Idag snakka jeg paa meg noen amerikanere i klassen. De ble ikke saa glade naar jeg snakka negativt om landet deres...

Men er helt enig Maren.

Anonymous said...

Du er helt på linje med verdipartiet ditt, Maren.. så du trenger ikke vurdere RV engang ;)

Anonymous said...

come over to the good side Maren. Det e plass til deg og her