Wednesday, December 10, 2008

Hallvard vil lese om tankene mine. De får ikke hvem som helst.

Men Eyvind spør om jeg har vært motløs, og hvordan jeg taklet det.

Svar:

Ja, jeg blir motløs, stort sett hver dag! Det være seg av ymse grunner:
-vanskelige fag på skolen
-likegyldige mennesker
-en jordklode som gråter, og mye mer.

Det er ikke så mye annet jeg kan gjøre enn å forsone meg med det. Prøve å gjøre en positiv forandring der det er mulig. Og ellers må jeg lære meg å akseptere folk og røvere som de er.

Noe annet?

3 comments:

Hallvard said...

Ok, eg aksepterer det. Var verd eit forsøk :)

Forresten avslørte du litt av tankane dine i denne posten, så eg er eigentleg nøgd.

Anonymous said...

kjærleik er jo noko vi alle likar å høyre noko om. Korleis går det?

Anonymous said...

Gled deg til juleferien hjemme! Jeg håper vi kan få en uke med mye håp og glede i en ellers mørk tid, der vi kan glemme det mørke og huske at det alltid er lys på den andre siden av neste motbakke.