Tuesday, August 18, 2009

Ikke akkurat gjengrodde stier

Jeg hadde min første skoledag i dag. Ingen undervisning, bare info.
Tromsø blir min by de neste 6 årene. Minst. Her skal jeg bli glad i folk, himle med øynene til Frp´ere og andre usympatiske mennesker (sorry), la andre bli glad i meg, og la andre himle med øynene til meg. Jeg skal slite litt med biokjemien, glede meg over den fine naturen her, og spise kaker på Aunegården. Og så skal jeg gå på ski.
Jeg skal bli glad, skuffet, sint og fornøyd.

Det blir fint, dette!

3 comments:

Hallvard said...

Rart å tenke på...6 år er lenge. Men det går fort også. Lukke til! Det blir sikkert spennande år for deg.

Amalie said...

Gratulerer med å ha kommet inn i Tromsø:) Jeg er i Bergen - og til nå trives jeg i alle fall kjempegodt! Tannlege er "bare" fem år, da... Var ei i klassen min -Sofie - som reiste opp til Tromsø fordi ho kom inn på medisin der (hadde stått på venteliste). Hun er veldig hyggelig, så du kan kanskje hilse:)

pappa said...

6 år er ikke lenge! Var det ikke for 6 år siden "vi" begynte på Borgen?
Lykke til med biokjemien og det som kanskje ikke er så spennende! Finn de gode vennene og tenk at årene som kommer skal bli det som senere skal omtales som "min lykkelige studietid".