Tuesday, November 14, 2006

Litt ditt og litt datt

Jeg har registrert meg på Statcounter. Det er fint. I dag har 68 vært innom siden min.På Statcounter kan jeg også se hvordan folk kommer til marenioslo. Hehe. Og noen hadde googla "Dansk lesbisk prest", og min side hadde da kommet opp som et treff. Det var jo litt moro.



Lurer på om jeg skal reise til Japan i påsken. Dersom jeg flytter opp hit etter jul, sparer jeg 4200 kroner, da er det bare å spare 3500 til, så er billetten i boks!

Ellers?



Gratulerer med dagen, Karen Elise Espeland. Du er herlig.
Hilsen Maren og Loff.

12 comments:

Andreas said...

Hurra for Maren og Loff!

Anonymous said...

Maren og Loff!
Maren og Loff!
Maren og Loff!
JA til Maren og Loff!

Rebekka said...

JAAAA!! Kom til Japan, Maren!! Du kan bo hos meg!!! :D :D Tradisjon tro at du må følge etter meg når jeg er på reiser rundt i verden!! KOM!!! :D

Rebekka said...

Forresten.. Du kan få billetter til under 7000 vet jeg!! Da må du ikke være i tvil altså!!

Anonymous said...

så du skal flytte opp på haugen til vinteren?
det blir jo kos ;)

sees snart!

Anonymous said...

Til Japan med LOFF sier du :) Go girl!!

Lena said...

ska sei skal sei... nå blir du innavla!!! Men det er bra det, stå på ;) Du er kul:O) Men jeg er gul...

Anonymous said...

Haha :) Jeg ser plutselig for meg deg som bondekjerring på Rennesøy!! Du får fin svigerfamilie da ;)

Tonje Margrethe said...

Dere er så utrolig søte sammen!!skulle ønske..:P Hva har du med en dansk lespisk prest å gjøre..he he

Anne Lene said...

Hei maren!
eg e nesten litt misunnelig for det google-treffet ditt...ka har du gjort for å oppnå det egentlig?

Anonymous said...

Hei snuppa!

E jakta på epost adressen din, forvirra over at e ikke hadde den på gmail´n min, og at e ikke fant en her heller! :) Får leit videre, - så får du mail, snart. truleg hotmail.

Du e flott! Nydelig! vakker!

Anonymous said...

Håper det går greit at jeg tjuvlåner bildet av loff til bloggen min.
Kan spandere ei bukse på deg hvis du velger å gjøre krav på Copyrighten(intern humor)