Sunday, December 24, 2006

Familieidyll og blide fjes, 8450 Stokmarknes

Eg er i jolestemning og bryr meg ikkje så mykkje om at denne nynorsken min er veldig dårlig. Så dette vert ei saleg blanding av dansk og norsk. Orsak.

For ein herleg dag.
Det er herleg å vere heime. No er Bestemor og her, det er kjekt.

Eg har fått mykje fint. Mellom anna fekk eg ei bok frå veslebror min:


(genseren eg har på meg har eg fått til jol, eg HAR pynta meg på sjølvaste jolafta, altså!)

Elles har eg mellom anna fått ein symaskin. Legendarisk då far min køyrde tevling med "20 spørsmål" for at me skulle gjette kva eg fekk. Eg spurde "Er det noko kjønnsnøytralt?" Pappa svarde "Nei", og mamma svarde "Ja". Så til slutt greidde me å gjette oss fram til kva det var. Eg er takksam!

Men det er ikkje bare i dag eg har fått gåver. I året 2006 har eg fått nokre fantastiske gåver i form av vener, og eg nyttar høvet til å slenge opp nokre bilete av dei.


Desse to har eg hatt det kjekt med denne hausten. TAKK til Loff og Kenneth for kaffi, oppmuntringar, gode ord og husrom! Eg er glad i dykk!



Silje: Takk for herlege stundar på tampen av året. Takk for eit herleg samarbeid i gledespatruljen!
Helgi Daggi: Takk for at du har orka å verte kjend med oss! Du er herleg, eg meiner det!

Elles takkar eg klassa mi på Fjellhaug, som tok så godt i mot meg då eg slutta på høgskulen.

Takk til M2 for oppmuntrande ord (nesten) kvar einaste dag!

9 comments:

heldags... said...

Det har vært krevende og slitsomt, men artig.. Så det er kanskje jeg som må takke... http://www.browserarcade.com/games/other/bankersdeal/
God jul og alt det der...

marenioslo said...

Herlig!
for et spill! JEg gambla litt for mye, endte opp med en ussel dollar. Jaja. Gamblet litt for mye, burde slått til da banken tilbudte meg 381 000.
nå skal det spilles!

silje said...

ohmaaan
eg bare spør

deal or no deal?

Maren. Eg harsje ord. Takk for glede. sjøl om det høres ironisk ut. (Og takk til Helge, som på sin spesielle måte førte oss sammen.):D

Tina said...

Kjære Maren, begynner å bli lenge siden nå... Håper du har det fantastiskt:)

Kosleg at du har funne de kjærleik tel nynorsken..

Anonymous said...

Vær så god, Maren... bare hyggelig!! Gleder me t et halvt år t.. med muligens litt meir lesing...?

Yngvegutt said...

Hjarteleg til lukke med Konkordiebok og greier. God jol.

Unknown said...

God jul Maren!

Håper du har det bra både oppe i nord og i øst!

Kos deg resten av ferien:)

marenioslo said...

takk, folkens! :) ein smil frå meg

Andreas said...

Takk for et idyllisk halvår. Bildet med Dagsland er "årets".

A.