Wednesday, December 13, 2006

Halleluja.

6 comments:

O'Bakken said...

Aaaaah... Herlich...

Fred over Luther og Melanchtons minne..

Belcker'n said...

amen

marenioslo said...

papsen ringte i dag og spurte hva jeg ønsket meg til jul.
han lo litt for seg selv da jeg sa "konkordieboken"
:)

marenioslo said...
This comment has been removed by the author.
silje said...

overskriften din minnar meg om ein song som går slik:
"Hallelujah
Hallelujah
Hallelujah
For the rest of our days"
Og det vart så godt for meg. Gratla med overstått eksamen, trass tvil og vantro.
Måtte du få om Islam. Ja til gambling. (Men ikkje når det gjeld liv. eller daud.)
Eg helsar deg med nummer 666 i songboka: "Jesus lever, graven brast." O-je!

Anonymous said...

Ferdig med eksamen? :) Hvordan gikk det?! Du bist herrlich! God jul, nu åker jag snart til Peter-Jöback-land. Hurra!