Wednesday, January 10, 2007

Difor










smiler eg:


* Eg bur i eit herleg hus med herlege menneske inni.

* Eg skal til Indonesia om litt over ein månad.

* Eg har vorte kjend med enno fleir flotte menneske.

* Eg bur i boligfelt.

* Eg oppdagar kor mange bussar som eigentleg kan triksast og miksast med nr 60.

* Eg har lært meg å strikke blonder.

* Eg høyrer på fin pianospeling i underetasjen.

* Eg har ei mamma og ein pappa som berre vil det beste for meg.

* Eg har 3 nydelege sysken.

* Eg er høgt elska av Gud.


Kvifor smiler du?

12 comments:

silje said...

fordi du smiler, vel!
Og av di eg har mokkabøner og cola.

marenioslo said...

men kvifor har du moccabønner? har du teke feil i butikken?
:) i morgon vil eg ha vorspiel hos helgi daggi!
nachspiel er liksom litt "been there, done that, got a t-shirt (evnt book)"
du må leggje deg. eg og.

Andreas said...

Du smiler fordi du bor i boligfelt?

Jeg smiler fordi jeg har det fantastisk bra, og når til og med skolen later til å greit, så.. :D

M2:-)

O'Bakken said...

"Eg veit i himmerik ein borg."

"Det blir ei mørkt i himmelen, og reisen hva betyr vel den?"

"Men da du er Jesus blevet, og fordi min synd du tok. Derfor er mitt navn innskrevet, deilig nå i livets bok."

Difor smiler eg..

heldags... said...

Smilet er billig vare. Det gir jeg bort til hvem som helst....

silje said...

bra du kan veien til sinsenklinikken. eg har mokkabøner fordi eg fann dei i skåpet og MÅTTE ha sjokolade. Helge. i dag. det skjedde jo ikkje. du måtte jo sitte på hjem. typisk. hmmm. kva med twister i morgon?? ;)

Anonymous said...

jeg smiler for at jeg kjenner deg!
og at jeg kanskje treffer deg i løpet av helgen!

apropo, jobber du søndag kl.14? Bli med i city kirken? :)

marenioslo said...

iii. jobber søndag, men vet ikke helt når? enten er det ni til fire eller tolv til 8.. så 14 er jeg nok uansett på jobb! men jeg tror vi skal henge på ålørdag hos elisab? kanskje?

Ragnhild said...

hehe, smiler fordi alt går, på en eller annen måte. Å hvis man har Lariam i kroppen, popper bare smilet og de grønne mennene opp! Hehe, You rock!

Anonymous said...

Ja, Maren. Kom til meg på lørdag. :) Men vi får bare avtale nærmere. :)

Anonymous said...

Kjære Maren! Jeg smiler fordi du er min datter.Du er den nydeligste som ble født i 1986. Jeg elsker deg!

Anonymous said...

Nei, EG e den nydeligaste som blei født i 1986!

Ydmyk helsing Bjarne!