Sunday, January 14, 2007

Maren da og nå.




Jeg hadde blogg da jeg var 16 år. I går satt jeg og leste gjennom alle innleggene jeg skrev.
Jeg ble litt flau. Men det var litt morsomt óg:

MAREN 16 ÅR:
Five details about your appearance right
now::
x hvit vid bukse med masse bånd som henger ned.
x lyseblå genser med strassdiamanter som danner en stjerne.
x sminket
x håret henger løst.det har forresten blitt ganske langt nå :)
x sminke på meg
(litt pinlig at jeg skriver to ganger at jeg har sminke på meg. Den hvite buksa var stygg. Hvit bukse liksom. Jeje. )

Five things you did today::
x stod opp klokka 14..
x spiste sånne trekantede rundtstykker med frø på
x dro på jobb klokka 18.
x da jeg var ferdig på jobb, dro jeg på en kaffebar og satte
meg ned sammen med christopher.
x dro hjem og spiste ostesufflé og horn

Five things that everyone should know
about you::
x jeg er 16 år.
x jeg har gått på sandvik fhs i år-
x jeg skal begynne på drottningborg til høsten
x er nesten alltid i godt humør.
x skal sørover i ferien

Five favorite groups/artists (right now)::
x u2
x maria solheim
x grease-musikken
x saybia
x elton john..huffda
(Hm. Her eliminerer vi vekk de 3 siste, mot Simon and Garfunkel, Jack Johnson og Madrugada)

Five favorite movies::
x my girl
x grease
x boyzvoice
x legally blonde
x american history x
(Bort med nr 3 og 4, heller Narnia og ... noe fleksnes)

Five things that make you happy::
x å gjøre andre veeeldig glade er noe som gjør meg selv
veldig glad (haha, en spire i gledespatruljen!)
x skal snart på sommerferie!
x å le
x familien og vennene mine
x latter

Five things that disgust you::
x hunder (sorry)
x intriger
x fjortisfyll
x hat
x mygg

Five things that impress you::
x at alle mennesker er flinke til ett eller annet
x musikk
x hvor slemme folk kan være mot de svake
x hvor fantastiske vennene mine er
x lillebroren min sine fotballprestasjoner.

Five things you can't live without::
x familien og vennene mine
x sorry.. men jeg er ganske avhengig ac mascaraen, eyelineren og q-tipsene mine.. (Flaut, det er ikke tilfellet nå når jeg er i 20-årene)
x KJÆRLIGHET!
x sykkel
x livsglede og energi

6 comments:

Anonymous said...

Dette er den Maren jeg ble kjent med ja. Husker henne godt. Mange gode historier, men jeg skal ikke ta de nå.

Men viktige stikkord er uten tvil: KJÆRLIGHET, sminke, gutter, Britney.

Lov ju! Kjipt at vi var så seine på lørdag.

silje said...

Kan ikkje du leve uten en sykkel? spennende!
og grease-musikken... hehehehe. ser for meg deg komme syklende mens du synger "totally devoted to yoooooou" -

ja. oi.
eg er glad for at eg ikkje er 16 lenger. og jammen santen er eg glad for at du ikkje er 16 lenger heller.

sees

Anonymous said...

Det som skremmer meg mest med den Maren vi trodde vi kjente, er at hun kunne sette opp boyzvoice på topp fem listen av filmene hun likte.

O'Bakken said...

Hva i huleste er galt med Elton John (nå, som tydeligvis ikke var det før)? Sukk..

Jeg skal forsvare den mannens musikk til den dagen jeg dør.. Helten John rules! :)

Anonymous said...

lest.
fortida er vittig.
go jack johnson og madrugada.

darlingand said...

æ huska den buksa=) og tell ditt forsvar, den va jo ganske kul i de dager! ååå, de kjære minner strømmer frem! piiz and luuv! (for old times sake)