Thursday, November 15, 2007

Debut

Søstrene Skorpen har nå debutert. Nei, vi snakker ikke om ekteskapelige aktiviteter eller store sceneopptredener. Vi har skypet!

-Arkivfoto fra 26.desember 2005. Den heftige påkledningen skyldes at vi skulle kjøre i Caravellen, som ikke hadde fungerende varmeapparat. En lettere oppspilt far i bakgrunnen.


"Søsterforholdet er en av Guds beste oppfinnelser. Hvor kan du ellers finne solid støtte, klage på foreldrene, og de kjæreste tåpeligheter - på et og samme sted?"
-Harry Whyte

9 comments:

Berit og Irene said...

Vi har skypet! Fantastisk koselig må æ si, kjære SØSTER!!
Du e nydelig:)

Anonymous said...

Kjære Maren. Vi har ornet skype vi og! har ikke fått tak i deg for dette.

Anonymous said...

Det var meg.

JH said...

Kjenner meg igjen......sant det du skriver om søstre der Maren. Klem Berit

SiljeB said...

SØTE MAREN!!!savne ditt blide ansikt!!:)håpe du har det godt!må Gud velsign dæ!!klem:)

Anonymous said...

Hei Maren!
Du har det bra i Indonesia? Jeg har det flott i Darkhan, Mongolia. Takker for fruktnøtt! Hehe, måtte le ganske godt da jeg fikk den av de som kom ut på besøk fra Drotningborg. Veldig bra.
Hilsen fra Helge

Anonymous said...

Indo e konge ja, så bra! Her i Darkhan e dar familiane Heggdal, Jonasmo og Kvam med fem, tri og fem onga kvær. Åsså Jorunn Ranøien og meg. Heilt alletiders gjeng!.

Anonymous said...

Eg er i Norge. Norge er verdens beste land å bu i. Der har me det godt. Velkommen heim!

Anonymous said...

Hei Maren! Saa goey aa se hvordan du har det i Indonesia! Virker som du trives:) Det gaar veldig bra i Mongolia! Trives godt! TUSEN TAKK for sjokolade! Du er en knupp! Lykke til videre! Klem fra Mongolina:)