Monday, November 26, 2007

News

Det har vaert lite aktivitet paa marenioslo i det siste. Det skyldes at det jeg for det meste tenker paa om dagen, ikke passer inn i "et forum for glede", som denne bloggen var ment aa vaere.
De siste ukene ville nok beskrivelsen "Indonesia Lover" vaere like treffende paa undertegnede som "Animal Lover". Jeppjepp. I gaar var jeg saa sint at jeg begynte aa grine til en indoneser paa aapen gate. Men det gjorde ikke noe, for jeg lo av det etterpaa.

Alle gode ting er tre. Macen streiket for tredje gang i gaar. Foerste gang var midt i hjemmeeksamen til jul i fjor (takk til Jan Christian for laan av annen mac), andre gang var midt under eksegeseoppgave i mai (takk til Anders Martin for uvurderlig hjelp og omsorg, og til Fjellhaug skoler for aa vaere saa useriose at jeg stod), tredje gang var naa, i Medan.. Moralen her: Ikke gidd aa bruk penger paa dyre ting, de gaar bare i stykker til slutt. Stoett heller Normisjons arbeid i Nepal.

Hei hei. Naa skal jeg ta turen til Starbucks, sette meg ned og brodere hardanger og bli i bedre humoer.

Over og ut, onkel Knut! (Leser du her enda?)

10 comments:

Kathrine Løsnesløkken said...

Ja, støtt Nordmisjonen :-D!

Starbucks er lovely. Enjoy a tall cafè mocha with a muffin to go ;-).

Anonymous said...

Hva skjedde på åpen gate?

Anonymous said...

I mars vil e være med deg på starbucks maren! :o)

Anonymous said...

Kjære Maren. Her kommer en klem. Jeg skulle ønske vi var sammen og drakk te og strikka nå, for livet smiler ikke hele tiden her i Oslo heller.
Jeg er glad i deg! Klem på du

Kathrine Løsnesløkken said...

Hvordan var julediktet til Rune Boel igjen? Jeg ble glad av å tenke på det, selv om jeg ikke husker det engang... Men det tror jeg du gjør, hehe.

JH said...

Ser deg for meg der på gata Maren......saya mau sendiri....med tårene trillende nedover kinn. Du skal tåle mye som singel, når man bor i Indonesia. Berit

silje said...

kjære Maren.
tidak apa apa.
det er ikkje om å gjøre å være glad heile tiden...

Anonymous said...

ååå, vennen. huske den dagen på fjellhaug. sukk. d va tier. dustemac du har då. misse deg. har vore på jentehelg nå, konge. love u!

Jorunn Andrea said...

Kasihan loh... Maren sayang!

Siapa orang gila itu? Supir becak?

Kasih Kristus menyertaimu.

Berit og Irene said...

Skal sende julegaven til deg i dag, vennen! Du e så god!