Tuesday, January 15, 2008

Tre ord på snei,




Heier

deg.

12 comments:

silje said...

han ser jo sjarmerande ut. det skal han ha.

Anonymous said...

Jeg tror jeg holder på Hillary, men må innrømme at det delvis er av taktiske grunner. Dessverre er det slik i USA at kvinner og fargede har små sjanser, men kanskje har en kvinne likevel størst mulighet til å bli demokratisk president.

pappa

Narve said...

E holder me pappa

Anonymous said...

John McCain...Best prepared to lead on day one

O'Bakken said...

Demokrat? Neitakk. Chuch Huck it is.

Andreas said...

Chuck Norris for president! :D

Narve said...

Ok, Kenneth, Chuck&Huck e jo 1 på lista, men oddsen for at fyren får gjennom nokke av d vi gjerne vil at han skal få gjennom, e forholdsvis minimal. Å Hillary e bra på mange område. Men heidundrande, e bjynne å høres ut som om e bryr me mer enn gjennomsnittli!

silje said...

stem nlm

Ingvald Andre said...

Huckabee er i mot fosterdrap, så det er grunn god nok for meg til å halda med han spør du meg..

Narve said...

Enig med d der, Ingvald. Men han har bortimot null sjanse, så man må liksom ta d minste onde.

Unknown said...

jaja.
bare for å kommentere litt:
Undertegnede er fremdeles imot "gay rights" og abortion is still murder!
-Men alle de tusener av kvinner og barn som ble drept i Irak er også murder..
På tide med et nytt innlegg. Det kommer.

O'Bakken said...

Maren: Jepp. Men at det stort sett er irakerne selv som tar livet av irakere (og ikke amerikanerne som går rundt å plaffer ned hvert eneste lite guttebarn de ser), er det få eller ingen som tenker på. Det burde jo være argument nok for at det fullstendig hodeløst og uansvarlig å trekke seg ut, synes jeg.

Når det er sagt så er ikke Mike Huckabee imot å trekke ut styrkene, etter hva jeg har forstått. Det er det McCain som er.