Wednesday, December 24, 2008

Jul i vårt hus

Først: Gratulerer til denne spreke jubilanten! Kan dere tro at hun er 50?!

Juletregang i familien, er kjær sport!

..for første gang gjennom tidene hadde vi en huspianist! Takk til Farmor!

Vals

Vi fikk besøk av selveste Nissen, som kom fra et oppdrag i Skottland. Han skulle videre til Afghanistan og prøve å spre litt julestemning der borte. Jeg fikk et skilt som jeg kan ha rundt halsen når jeg skal ut i Nesset: "Æ e ho Maren!". Kjekt å ha, så slipper vi at alle skal spørre "E du ho Berit eller ho Maren? Gu` korr lik dåkker e!"


Familien samlet, fotografen er ikke helt vant til å ta bilder med digitalkamera. Se den søte, stolte faren! Ellers kan du jo bemerke deg fottøyet på familiens medlemmer.

Julefeiringen blir bare bedre og bedre for hvert år. Vi har det så bra sammen i familien, og det gleder jeg meg stort over.


Som den observante leser har bemerket seg, har undertegnede vært noe interessert i budsjettene til de ulike bistandsorganisasjonene. Jeg hadde rett i at Pappa kom til å slå seg løs hos KN i år også, og jeg ble glad for det! Jeg har tro på KN. Det lå både geiter, kyllinger, griser og en myggnetting under treet, samt omsorg for funksjonshemmede, skolegang, mikrokreditt og en brønn, med KN og Misjonsalliansen som mellomledd. Flotte greier. Jeg syns det er bra at vi har mulighet til å hjelpe andre!

2 comments:

Hallvard said...

Hehe, familien din er så vellukka :P Ein fin post, dette her.

Anonymous said...

Nei, eg trur ikkje at ho på fjellfotoet er femti år.

Men det er triveleg å sjå julesonggleda i augo til mannen hennar. Den trur eg på! God jul til dykk alle!

Og kva slags skrivearbeid er det bror din gjer på litlejulaftan?

Med julehelsing
onkel Knut