Saturday, December 20, 2008

Mannavit/kvinnevit

Jeg lærer fra lillesøster om hva som er kult og hva som er teeeit.

Mc Dreamy, Hugh Grant og andre eldre menn som kan skryte av et abnormt tiltalende utseende, kaller man "GS". Skjønner dere forkortelsen?

Ellers er det kult å avslutte sms'er med ILU ( I Love You), XD (en slags smiley) eller <3.

Noe annet som er i vinden nå for tiden er å ta sånne bilder av seg selv:


Føler ikke jeg har helt dreisen på dette. Derfor det noe konsentrerte uttrykket.

7 comments:

Eyvind said...

Ja, det faar man si...
Inntrykket av nordlendinger blir bare bedre og bedre:D

silje said...

GS?

marenioslo said...

gammel sexy!

Kathrine Løsnesløkken said...

Jeg skjønner ikke GS... Jeg er teit, tror jeg.

Fikk forresten et bilde av deg i posten her en dag. Og så bladde jeg, og så fant jeg sannelig et bilde til! Men både jeg og Elisabeth var veldig nysgjerrige på hvem den kjekke, unge mannen var? En tilfeldig forbipasserende, eller en utvalgt?

Anonymous said...

hihi.. du har ei kul lillesøster du!
Sjøl ha e slukt i me en og en halv sesong gossip girl på ei helg. Så e e godt på vei inn i verden til den jevne fjortiss jenta, og da nice! ;)

som Gossip Girl vil ha sagt da: You know you love me. xoxo Ingvild

;D

Anders goes America! said...

Hvor kan jeg finne bilder av henne?

maria celine said...

men du har fått dreisen på sosse-luggen ser jeg! fina <3