Friday, December 01, 2006

Pepparkakekyrkje og Biskop Stensland.

I går var Silje og eg hjå Georg, Josuffen og Petter. Me var hjå Idar og, men han var ikkje heime.
Me baud oss sjølv på vitjing i "Huset med de gale i".
Her let eg bildene tale for seg.




Biskopane Luther, Stensland og Tulluan. På den andre sida stend Prest Dagfinn Høybråten, han har forresten bursdag i morgon.


Er det ikkje fint? Det er lys inni, og vindauga er laga av smelta kamferdrops. Takk til Heidi Bøe for inspirasjon.

Og tusen, tusen takk til Silje for alt! (Inkludert det siste biletet som eg tok frå sida di).

8 comments:

Anonymous said...

Maren; eg DIGGER deg!

Anonymous said...

(og kyrkjelyden vår)

marenioslo said...

Silje!! Talk about coincidience! (Veit ikkje om det var stava riktig, men eg vonar det, sidan eg skal ta master i faget ei gong).
Eg DIGGAR jo deg og!!

Og kyrkjelyden seff. Og selve ordet kyrkjelyd.

O'Bakken said...

Haha! :D Konge! Tidenes pepperkakehus L:-)

Anonymous said...

haha; Luther smiley? L:-) ...eller looser?

Andreas said...

M2:-) sier bare jeg! :D

Pepperkakehus hurra!

Anonymous said...

Pepperkake(lav)kyrkje-hurra!

Anonymous said...

Men i alle dager... Nå er jeg så stolt over å ha vært flink å lese om reformasjonen, også sier du at Luther var biskop? Åj. Er'n det??