Wednesday, November 29, 2006

Maren i mangel på å skrive noe bedre.

Ting du kanskje ikke visste om meg..

A) Fire jobber jeg har hatt:
1. Frilans-skribent i "Vesteraalens avis".
2. Dolly-dame.
3. Flaskesorterer
4. Kaimusikant/fotoobjekt for nasjonalistiske tyskarar og amerikanarar..


B) Fire filmer jeg kunne se om og om igjen:
1. Narnia.
2. My Girl
3. Kamilla og Tyven
4. Kamilla og tyven 2
(Lite utvikla på den fronten, men eg får skulda på at me ikkje hadde TV før eg var 8 år. Så eg ligg 8 år bak dykk andre.)

C) Alle steder jeg har bodd.
1.Gamle Fredrikstad
2. Hurdal
3. Brighton, England.
4. Pema Gatshel, Bhutan.
5. Riserboo, Bhutan
6. Lilleveien, Stokmarknes
7. Åsveien, Stokmarknes.
8. Nannas vei, Sellebakk/Fredrikstad
9. Alkeveien, Stokmarknes.
10. Storhaugen, Stokmarknes.
11. Sandvik fhs, Mosjøen
12. Drottningborg, Grimstad
13. Anna Sethnes Gate, Oslo

D) Fire Tv-show jeg liker/elsker å se på:
1. That 70's show.
2. Desperate Housvives.
3. Typisk norsk.
4. Heartbeat.

E) Fire steder jeg har vært på ferie:
1. Australia
2. Singapore
3. Malaysia
4. Sverige

F) Internettsider jeg besøker ukentlig:
1. drottningborg.vgs.no
2. nlm.no
3. vg.no
4. hotmail.com

G) Fire av mine favorittmåltider:
1. To Mom a'la hushjelp Wangmo.
2. Alt Pappa lager.
3. Ris og satay.
4. Mandarin.

H) Fire steder du helst ville vært akkurat nå:
1.Bhutan.
2. Bangkok (men mellomgangen på Fjellhaug lukter flyplass i Bangok, så det hjelper å sitte der litt.) Juleshopping på Robinson?
3. Andaman Island, har vært der én gang før, da var det kongen i Bhutan som spanderte. Så Jigme Singe Wangchuk, karinchila!
4. Stokmarknes; heim til Ingrid, Mamma, Pappa og Friskhuset.

I) Fire biler jeg vil eie:
1. Toyota Landcruiser.
2. Toyota Landcruiser.
3. Toyota Landcruiser.
4. Toyota Landcruiser.

9 comments:

Anonymous said...

heartbeat - tv-serien over alle tv-serier!!! Bare ein skam at Greengras ikkje e me meir..

Anonymous said...

Toyota Landcruiser? Hm. Fresh, då.
ting du kanskje ikkje visste om meg:
- eg er 1,75m høg
og
- eg har vore frilansar for Os & Fusaposten

Vonar det lyste opp dagen din.

http://misjonsforeningen.blogspot.com

Sigrid said...

Maren, du er savnet i novembermørket her nede.
Vi er invitert på pizza hos Lunden til hælja, det minner om mange go'stunder i fjor :)
Håper alt står bra til i staden!

Toyota Landcruiser, den ultimate misjonærbilen!
Like framkommelig etter regntider i Afriken, som nedover sørlandske på sommerføre. Konge!

Andreas said...

Hurra for Landcruiser!

ella said...

Lilleveien rula!
Good times, vi vant alltid når vi spilte langball:)

Anonymous said...

Hei, Maren.. Æg ville bare sei at æg tenke på deg og at æg håpe du he det kjempe fint i oslo!tru du he det og det æ kjmepe bra! Æg savne deg litt æg! He skrivd brev te deg, men he ikje fått sendt det da.. he logge i veska i ei uke!I mårra ska æg te oslo på samling,hvis æg fær fri på kvelden, hadde det vært koselig å sett deg! gla i deg maren.. savne deg! klemklem

Anonymous said...

Landcruiser for Kristus!

http://misjonsforeningen.blogspot.com

Anonymous said...

Kan du utdypa A4 for oss Maren?
Har du evnt videobevis på dette?

Anonymous said...

http://www.julekalendere.com/