Monday, November 20, 2006

Ein smil.

Det er lenge siden jeg har skrevet her, og jeg hadde tenkt å skrive om møtehelga på Kvitsund, om å bli filmet til Barne-TV, og om tre herlige søsken. Jeg er ikke så inspirert til å skrive nå, så jeg gir dere heller en liten bildeserie..



Foto: Solveig Selle Rundberg.
Dette bildet er fra Sortland, den blå byen som ligger 32 km fra Stokmarknes. På vegger i sentrum er det malt små dikt, og dette syns jeg var herlig. Det er så mange ting som ikke er sagt. Fine ting. Si fine ting til hverandre!




Foto fra vol.no.
Oppfordrer alle å gjøre som disse to, vær bøssebærere! Neste mulighet er 10.desember, da er det "Aksjon håp".
NLM får 20% av inntektene, så kjør på!




Foto: Skorpa selv.
Rel. ped. Kjedelig stemning i klassen helt til Barlaup slår an med spørsmålet: "Hvis æ vil start en marxistisk skole, kan æ det?"

15 comments:

Anonymous said...

blei du filma til barne-tv? what!?

Anonymous said...

Du gløyme jo fysste del av setningen "når eg får ongar..."

hehe--Legendarisk..

Anonymous said...

Rel-ped er ikke akkurat det mest sexy faget som fatter'n ville sagt.
Husker faktisk ingenting fra de timene i fjor... husker bare at Arne snakket lavt og monotont med masse rare nynorskord som jeg ikke gadd å slå opp.
Må være kjipt å være utvekslingsstudent på Fjellhaug... må lære deg to språk for å følge undervisningen

Anonymous said...

Skal si deg en fin ting:

Du stråler...

Anonymous said...

eller som en annen kjetil ville sagt:

du er lekker..

Anonymous said...

Hei Maren hvordan går det håper du har det bra. Ha en god dag.Erik.

Anonymous said...

Døh, har du tatt ansvar for egen læring og LATT VÆRE å møte opp på skolen i dag, eller? Eg har en bøling med strikkebøker til deg:)

Anonymous said...

Ansvar for egen læring my ass. Du skulka to rel.ped.tima i dag du ditt beist... Lovet være gratisspill på nett...

Anonymous said...

Æ savne dæ!!

marenioslo said...

silje: Barne-Tv it is! Neste års julekalender.. De lagde en sketsj på jobb, med en baker og noe greier, og de filmet mens jeg ekspederte en av figurene. Herlig!
jeg tok ansvar for egen læring i dag ja.. eller ansvar for egen uthviling..
Kjetil: Rel Ped. er ikke sexy, men det er du!
Savna dæ også, Maria!

ella said...

När kommer du hem til jullovet?
För du kommer vel, blir ingen jul utan nesset...

Anonymous said...

Maren, du er så herlig! Hurra for høyskolen!Vil du komme til meg på middag en dag denne uka?

Anonymous said...

Kan du ikke legge ut video av Marianne og "vinke-episoden" i rel.ped.timen?

Andreas said...

Vi får benke oss foran NRK i advent til neste år da.. :D

Anonymous said...

Skjønna ikkje hvorfor folk lo ! Som realtivt interessert i trusopplæringspedagogikk, falt det helt på sin plass å stille dette spørsmålet...