Monday, November 06, 2006

Utreisehelg

I helga har eg vore i Agder krins saman med Irene, Astrid Louise og Jarle frå klassa mi, og Andreas frå M2. Det gjekk over all forventning, vi hadde det "voldsomt kjekt".
De kan lese meir om helga og sjå bilete på bloggen til Andreas, sjå i linken til høgre.
Nett no sitt eg og irriterar meg over at macen ikkje er så samarbeidsvillig i dag.
Eg skal vitje Jonas i dag, det blir bra.
Eg har tre spørsmål som eg veldig gjerne vil du skal svare på.
1. Kven er du?
2. Kvifor les du bloggen min?
3. Er det noko du saknar her inne?

Ha det godt.

9 comments:

Anonymous said...

1) Jeg er Kathrine
2) Leser bloggen din fordi det er gøy å følge litt med
3) Noe jeg ville forandret på? Hmmm... nei. Ikke egentlig. Men jeg, for min del, trenger til tider ordbok for å lese inlegga dine, hehe. Å vitje, til dømes... Kva tydar dette?!

ella said...

1) æ e elisabeth
2) må jo hold litt kontakt. artig å vær oppdatert
3) nja, du har en veldig fin blogg, og du oppdatera den ganske ofte, flott ungdom!

vitje, e ikkje d å besøke/se?

Anonymous said...

1) Maria Celine
2) Fordi jeg savner å ha deg i nærheten
3) Ingen forandringer nødvendig, du er så underholdende atte ;)

Jeg gleder meg veldig til å se hvem som er månedens person denne måneden :) Du har en del å velge mellom! Dessuten er det alltid moro med Marens kjendisjakt. Hvem blir det neste offeret? ;)

God jul og god påske! Kom snart på besøk igjen!

Anonymous said...

1)Jeg heter Bjarne Betjent
2)Fordi jeg forventer at du legger ut ein liten video av deg i bunad der du synger...ehhh..
3)Savner mormi..

Anonymous said...

1) Ingvild
2) Fordi du er litt morsom, også skriver du om typiske maren ting.. så det er jo nesten som å være sammen med deg ;)
3) Hmm... synes du skjuler dine FORELSKELSER veldig godt. Var jo ikke for ingenting at du fikk russenavnet "Kronisk forelska" :p

Anonymous said...

1. Elisabeth
2. Fordi du er så herlig! :)

Anonymous said...

eli(som forøvrig nå ofte blir kalt for eli bee(for birgitte))
Fordi du er minvenn og jeg vil vite hva som skjer!
Jeg er enig med ingvild at det godt kan være mer drama. (spes på guttefronten.
Natta!

Anonymous said...

Hmm...hei, Maren. Eg heiter Hallvard. Eg les bloggen din av ulike grunnar. Og så saknar eg at du skriv kommentar når du les bloggen min!

Yepyep, blir bra til helga :)

Anonymous said...

1. Einar
2. Artig å lese om dine menigner om ditten og datten. Nytt perspektiv
3. Tja... "if it's not broken, don't fix it"