Monday, March 16, 2009

Det skjer nå med oss alle underveis

Jeg var på konsert med denne dama i går! Jeg syns det har gått litt inflasjon i ordet "magisk" i det siste("alle" bruker det om alt), men jeg velger likevel å bruke det. For det var helt magisk.
(For ørtende gang: NEI, DET ER IKKE KARI BREMNES SOM SYNGER "FÆRRA TE MEXICO"!)
For ei dame. Og for en stemme. Og mellom sangene slo hun an så mange morsomme kommentarer (på verdens fineste dialekt) at jeg ble nesten forelsket.

Når jeg ikke tenker på Kari Bremnes, er det som regel noe av dette:

-Jeg har stemt Krf to ganger. Fordi jeg er opptatt av miljøvern, dyr bensin, "passelig" skatt for alle, fornuftig syn på innvandring, og ikke minst fordi det er et parti som fører en politikk som verner om det ufødte liv og de funksjonshemmedes rettigheter. Kanskje ble det med de to gangene. Jeg stemmer ikke på et parti som vil garantere for kontantstøtte!

-Jeg har begynt å handle på KIWI. Noen ville kalle det å gå over veien etter vann. Det ville kanskje vært mest fornuftig å gå på Rimi, ettersom det er nærmest. Neida. To av guttene som jobber der er så skjønne, så da sverger jeg til de Kiwi-grønne. Og når vi snakker om skjønne gutter: På mandagene kommer det alltid en gutt/mann og kjøper grovbrød. Eller, han skal kjøpe det. De siste gangene har det vært utsolgt, og han har måttet ta til takke med et/en substitutt i form av sesam- eller solsikkebrød. Sist gang sa jeg at jeg hadde notert meg at dette skjedde så ofte, så neste mandag skulle jeg legge av et til ham, så slapp han å stresse. Fyren ble meget fornøyd i dag, da han fikk verdens beste brød i hendene.
Det er flere av jentene i GB Theresesgate som har lagt sin elsk på ham. Nettopp fordi han ikke selv skjønner hvor kjekk han er. Det er herlig.

-Ski er fremdeles livet, det skal være Fischer og Swix (sikkert og visst)!

-Til alle folk og fe som ergrer seg over min manglende evne til å svare på meldinger: Om et par uker er jeg ferdig med tentamenene, og da kan vi kanskje leke. Jeg vet jo at jeg har noen kinodates som stadig utsettes. Det samme gjelder bortlovet kvalitetstid. Venner og ikke venner, dere er i tankene mine!

5 comments:

Anonymous said...

ahh, jeg liker dine små gleder som er så store. Og ikke minst mannen på GB. Tro jeg savner de faste kundene, vi kjenner de så godt, men har ikke peiling på hvem de egentlig er. Får meg til å savne dere!! Håper jeg får jobba litt der i sommer ;) Kos deg videre med alle fagene dine Maren, du er flink! Stå på!
klem fra meg i Australia :D

Leonards mamma said...

Men i alle dager hvorfor vil du ikke stemme KrF pga kontantstøtta?

Jo said...

Ga du ham lappen?

Anonymous said...

Jeg vedder for at han kjekkasen tar med seg det nybakte brødet deres hjem og smører brødskiver til både seg selv og samboeren sin.

Han tvinner dere rundt lillefingern!

(med ond stemme:) Muahaha

;-)

Unknown said...

Unconventional women don't ed hardy often fit into more ed hardy shoes conventional sizes. Instead, they are ed hardy clothing faced with the challenge of finding comfortable ed hardy clothes and stylish plus size women's clothing. By and large, most ed hardy store store refuse to stock sizes in ed hardy Bikini excess of a size 14 ed hardy swimsuits or 16. This means they have ed hardy Caps to find the clothes they need in specialty buy ed hardy store that can be very expensive. What then ed hardy swimwear is a plus size ed hardy sale woman to do? She has to do ed hardy glasses her research and find the cheap ed hardy places, both online and Christian audigier off, that will accommodate her wardrobe