Monday, September 18, 2006

Maren i Oslo

Hei dere!

Nå har blogglivet mitt begynt etter et langt opphold.
Blogspiriten min sluttet å være gratis, så da var det bare å opprette en ny.
Kjære venner, dere skal legges inn i linkelista, men foreløpig har jeg bare klart å legge til Maria.

Livet i Oslo er bra.
Jeg har sluttet på lærerskolen. Det var noe av det beste jeg har gjort i det siste. Nå er det KRL på Fjellhaug, noe jeg tror blir bra. Det er mange skjønne folk i klassen min, og lærerne er mye mer engasjerte enn hio-folket.

Ellers har jeg fått meg mac, det er herlig. Det er innebygd kamera på den, så jeg har hatt mye moro med det.
Bare se her:


Ser dere at det likner på Tor Milde??


Og dette likner på Victoria i "Hotell Cæsar", hun som var dattera til Juni Anker Hansen.

De gærne har det godt!

Legg gjerne inn kommentarer til meg!

3 comments:

Anonymous said...

Hej hej! Du e fiin! gleder meg til å se deg igjen! smask

Anonymous said...

maren, nå savner jeg deg skikkelig!
du er så fin å koble ut sammen med, bare ta seg en pause lissom. gleder meg til å se deg igjen snart!
for du er den beste!

Anonymous said...

ombestemmelser er kult!