Friday, September 22, 2006

Tanker jeg tenker

Nå for tiden tenker jeg mye.
Drømmer mye rart.
Og ser for meg ting.

Jeg har det bra.

Det er fint å bo i Oslo. Det er fint å gå på en skole med så mange flotte mennesker.
Det er herlig å bo hos en som er så grei.
Det er herlig å høre på musikk.
Det er mye som gjør innrykk på meg disse dager.

Noe som gjør inntrykk på meg, er hvor BRA den nyeste til Maria Solheim er. Kjøp den!



Even the wildest at heart
will speak at the sound of your voice.
mountains and stones will all tremble,
melting a river of gold.
I do not know all your wonders
I even forget who you are.
But when my days are all over,
I hope to see all the things
I´ve been told..

(Maria Solheim)

9 comments:

Anonymous said...

ja, den cden er kjempe fin!
men leif tore sier den er dårlig, hva skjer med det!?

hmm.. nå er det under to uker til vi sees!!

Rebekka said...

Heei Maren!!
Log time no see.. Hvordan går det med deg??? Hørte du gikk sammen med Magnus litt på hio, men ser du har begynt på Fjellhaug istedet! Har bare hørt brae ting om den skolen hvertfall!
Håper vi snakkes snart! Du er uansett hjertlig velkommen til å komme på besøk her i Japan ;)

Anonymous said...

Hei Maren! Tenk så bra vi har det i Oslo, jeg er helt enig. Jeg er veldig glad i deg.

Anonymous said...

Hei Maren, lille naboveitja!
Så søt blogg du har... Høres hvertfall ut som du trives i oppgangen og hos Kleng. Vi e no hvertfall glad for at du e der, so stay a little longer!

Takk for god frokost i dag forresten. Legg an t å bli nå greier oppe hos mæ den lørdagen søstra mi e der, så du kan jo sånn forsiktig sett av lørdag 7. oktober hvis du e intr...

Må skriv litt mer på den dumme oppgaven min... Men vi snakkes nok, d e itj så langt...

Klem, Siri

Anonymous said...

kan man ta noen som har en navn som blir erot feil baklengs seriøst?

Anonymous said...

Takk for at dere er så flinke til å kommentere:

Hehe, anne lene, du e kul! heilt enig, man kan ikkje ta han seriøst. har du det bra der du e? :)

Inga: Eg gler meg!

Bekka: Moshimoshi! jeg savner deg og er glad i deg.

Siri: Arti å ha så gode naboa!
æ kjæm den 6!

Unknown said...

vakreste håtteste!!
livet er herrrrligt!
men til jul ses vi, så da blir det herrrligere...
har møtt et par venninder av deg her!
søøøøte jenter. gleder meg til å bli bedre kjent med dem.
"vi føler vi kjenner deg, for maren har fortalt så mye om deg" heheh, artig...
åssn stårre tell me kjææææærlighetn?
(elska bare det spørsmålet der altå)
love you! du e ei onkli hottie!

Anonymous said...

maren, vi skal så sykt forbli single..leeenge...
tro meg... leeeenge...

Anonymous said...

Hei Maren! Skjønner du har sluttet på HIO. Visste ikke at du trivdes så dårlig. Håper du trives godt der du er nå! Lykke til!

Kom gjerne innom oss i Olaf Schaus vei. Det er kun et stenkast fra Fjellhaug.