Tuesday, February 06, 2007

10


I går hadde min venn Helge og jeg en lek. En spørrelek. Ja eller nei. Nå kan dere få være med.

1. Liker jeg banan?

2. Bruker jeg kontaktlinser?

3. Strøk jeg på første oppkjøring?

4. Har jeg tatt Rema-Reitan på rompa?

5. Har jeg møtt Mor Teresa?

6. Fikk jeg 6 i naturfag?

7. Har jeg vunnet to talentkonkurranser?

8. Har jeg vunnet premie i Drottningborglotteriet?

9. Har jeg prøvd et narkotisk stoff?

10. Har jeg vært flink og lest til eksamen i dag?

Ha det fint!

9 comments:

heldags... said...

Ja til alt(?)

silje said...

vi har et slagord som går sånn: nei til alt, ja til is og brus.
1:ja
2:nix
3:ja (plis. det gjor eg og. slitsomt)
4:ja
5:ja, og ho har kysst deg
6:skulle ikkje forundre meg.
7: ja.
8:ja.
9:ja, men kanskje ikkje med vilje? eeeh. Du har jo gått på borgen, så...
10:ja. litt. men ikkje så masse. men du klarer det jo.
:)

Anonymous said...

1. Ja
2. ja
3. ja
4. ja
5. nei
6. nja
7. ikke umulig... la meg gjette: mat?
8. ja
9. ja
10. nei..

Anonymous said...

1. Nei
2. Nei
3. Nei
4. Nei, men de va close ein gong
5. Ja, u har te å me klint me deg
6. Ja
7. Tvilsomt.... lande på nei
8. Ja
9. Nei
10. Rektignok litt seint å svare på dette. Ja du har lest. Men om du kvalifisere mengden til flink vett eg ikkje.

Anonymous said...

du var i hvert fall ikke flink til å lese på eksamen. men gikk det bra?

marenioslo said...

Jeg har prøvd i 20 år å like banan, men aldri fikset det. Så nei, jeg liker det ikke. Ei heller har jeg kontaktlinser. Første oppkjøring strøk jeg på.
Rompa til Reitan har ikke vært utsatt for min antastelse, jeg trakk meg i siste liten.
Ja, jeg har møtt mor Teresa. Det skjedde ved en feiltakelse, taxisjåføren kjørte til klosteret når han egentlig skulle kjøre til sykehuset. Hun hadde myke hender og var søt. Jeg fikk ikke 6 i naturfag, men 5.
Jeg har vunnet en i lyndgal og en på sortland, vant 1000 kr hver gang. Digg. Det var en parodi på Britney og jeg var 15 år.
Til tross for mange kjøpte lodd vant jeg aldri noe i borgenlotteriet. Jeg tygde khat i etiopia (sorry rannestad) og jeg var ikke flink og leste på eksamen.
nå vet dere det!

Anonymous said...

1. Nei

2. Nei

3. Japp...

4. Nei...

5. Ja

6. Japp (du er så flink!!)

7. Ja, det har du sikkert

8. Ja

9. Nei

10. Haha, aldri :-P

Anonymous said...

Ey, jeg svarte visst etter at du hadde lagt ut svarene... Men jeg jukset ikke, altså...

Kjartan said...

10xnei. Vedder på at noen av de ble riktige!