Wednesday, February 14, 2007

Valentine..

Kjære gode, snille, skjønne Silje,
snart reiser vi til Indo med mye vanilje (ikke nødrim, det er fakta)
Før avreise skal vi rekke så mye,
slappe av kan vi gjøre når vi sitter på flye´.
I det lovende land skal vi spre mye glede,
det er aldri dårlig stemning med gledespatruljen tilstede.
Det blir latter, smil og mye flir,
tenk vi skal til Samosir!
Mye drikke (les: Avocadojuice) og god mat,
gode drøser og koselig prat.
Nå reiser vi sammen for første gang,
kanskje får vi sitte på pilotens fang?
Vi to har blitt så gode venninner,
vi skal sjarmere samtlige flyvertinner.
For vi skal reise til mange misjonsland,
ja, vi skal turnere land og strand.
Silje min, du er et bønnesvar,
sendt til meg fra Gud vår Far.
Håper vi er venninner til evig tid,
to små sjarmtroll med mye å gi.

Jeg er så glad i deg.

3 comments:

silje said...

åo mæn.
tommel opp og hæla i taket,
jeg sender mange lovord tilbake
kan ikke takke Skaperen nok
for at vi to har blitt en så bra flokk!

eg er glad i deg og!
dette
blir
bra.
men eg er scheptisk til avocadojuice!

Anonymous said...

avocadojuice er digg!

dere er flotte begge to!
:)

Anonymous said...

Og når dere blir lei av avocadajuice kan dere prøve pasjonsfruktjuice...