Friday, February 23, 2007

Misjon











Det er Jesus disse menneskene trenger.
Det aa sende misjonarer koster penger.
Vi ma skynde oss a sende dem av sted!
Baade du og jeg og alle kan bli med!

Vi vil bli med til misjonenes land,
hjelpe med noe, det er klart det gaar an.
Mye ma gjores, og det meste i boenn,
litt maa vi gi bort av vaar daglige loenn,
slik kan vi vaere med der
hvor misjonarene er.


Stott Norsk Luthersk Misjonssamband!
Bli fast giver, se siembra.no.
Eller sett inn penger paa kontonr 8220 02 901 31.

Terima Kasih = Tusen takk! (paa indonesisk.)

12 comments:

O'Bakken said...

"Gud vil ikke miste en eneste en.."

Anonymous said...

Sant... Forøvrigt tidenes kollektsong som e lagt for målgruppå 0-12 år. Huske ennå når an kom...landeplaga innen misjonsfolke... litt sånn "kaptein sabeltann" for kristenfolket på biltur.

Anonymous said...

amen

Kathrine Løsnesløkken said...

Haha, vettu? Jeg satt akkurat og seng den i bilen til mamma, men kunne ikke teksten, så jeg tenkte jeg skulle søke og se om jeg fant den. Men nå slipper jeg det, da :-P. Den er jo kjempevittig :-D!

Anonymous said...

shockings: i dag va det ei innom kirka som har gått på skole med dæ i nepal!!!!:D:D:D:D this is a small world!!!!:D prianca!

ciwi said...

ditt misjonshjerte gleder mitt hjerte.

stå på!

Hallvard said...

Flott innlegg, Maren.

Tonje Margrethe said...

den har jeg gått å nynnet på....he he..kongesang:)

Kjartan said...

Det er rett, nordlending! =)

Anonymous said...

Fritt dikta tekst:
"Det er penger alle misjonærne trenger, det å sende misjonærne koster penger. Det er penger, penger, penger, penger, penger. Både du og jeg og alle må bli med."

Elise&Ingvild said...

hei Maren!! Nå hadde det vært koselig å treffe deg snart..

SOLveig said...

s-klubb sang jo.
æ kan den.
vi kan jo mange like sanga æ og du.
lik barndom...;)

s-klubbsanger, kine, børud....
kvalitetstekster!!

herlig.

du, sjekk mitt innlegg om kvinnedagen da.

ha en nydelig dag.