Sunday, January 07, 2007

90 XX 12 XX.



Jeg har slikt å gjøre, jeg har slikt å føre, så jeg fører vel det?

Konkurrenten på vei til Grimstad. Skal tale på søndagsmøte i kveld. Maria skal hente meg på bussholdeplassen. Avtalen er at jeg skal sende melding om når jeg kommer. Men jeg har glemt mobilen hjemme.
Så hva gjør man? Jeg har verken telefonnummeret til Maria eller andre elever i hodet.

Jo! Jeg har jo nummeret til vakthavende! Herlig! Jeg kan ringe vakta på Borgen, be han om å ringe Maria og si at jeg er fremme 17.20.

NÅ kan jeg være takknemlig for at jeg en gang lærte meg dette nummeret utenat.

Smil! Det er nok ikke en stor glede for dere lesere, men for meg var dette helt herlig!

3 comments:

Anonymous said...

Stress å glømme telefonen. Då æ d så sjuukt mange meldinge å svare på når du æ heime igjen, liksom!
Godt å høre at d gjekk bra på møte! Sko gjerne vært der mæ dæ. Men æ fekk jo i d minste noen time mæ dæ igår:) hihi.. Du æ HERLIG!

ciwi said...

bare sånn for the record så kjente jeg gleden boble inni meg på dine vegne. hihi

selv om jeg engang har glemt vekk det nummeret..

Anonymous said...

Jeg var spent på hvordan du skulle få tak i meg ja. Men Maren er kreativ - hurra! og takk for besøk :)