Tuesday, January 02, 2007

Godt nytt år!

Jeg er tilbake etter 5 dager uten nett.
Det har vært nyttårsleir på Veslestølen. Det var helt fantastisk.

Jeg fikk være sammen med Ragnhild, som er et av de aller, aller beste produktene jeg sitter igjen med etter 3 år på Borgen.
Her kommer det et bilde av oss to fra nyttårsaften. (Må bare finne riktig kabel først).

Jeg ble kjent med Marit Åsland. Førr ei dame! Det er så nevneverdig at jeg har lagt det til i årskavalkaden.

Nå er jeg i Krokliveien. Jeg skal jobbe hver dag fram til søndag.

Skriv en kommentar, så blir dette innlegget litt mer spennende.

10 comments:

Anonymous said...

Hei Maren jeg vil ønske deg et riktig godt nyttår,snakkes Maren. Hilsen Erik.

Anonymous said...

Skorpa mi! Godt nyttår! Så bra at du har hatt det gøy. Nå gleder jeg meg til et halvt år til i Oslo med deg. Oss to i Oslo. Gleder meg til å se deg igjen.
Snakkas!

Elisabeth said...

Hmmm.... Lurte et øyeblikk på om kommentaren overfor var fra meg... Jeg måtte ransake meg selv og tenke etter om jeg hadde putta de orda ned i en kommentar på Marens blogg. Men nei, det kan jeg ikke huske. Uansett; jeg er enig med Elisabeth! Ønsker deg et godt nyttår, og gleder meg til et halvt år til med deg på Fjellhaug:)
Du e konge!

Anonymous said...

Å, Maren!! Mi kjære kosedressjente! Føle mæ veeldig priviligert som blei nevt i to innlegg ette hverandre;) Glede mæ t å henge mæ dæ i åre som ligge foran!! Du æ sjarmtrolle mitt,du!Hihi! smask

ella said...

Hmmm, va litt mange elisabetha her. men æ e vel den einaste fra nesset:) bortsett fra kanskje naomi?
bra at du hadde ei fin nyttårsfeiring! vi hadde det også koselig, lenge sida æ har feira nyttår på nesset.
ttyl

Anonymous said...

Juhuu :) Har du landa eller?! JEg har fått tidenes blåmerke under armen, etter min elegante tryning ved langbordet. Utrolig vittig :) Vi sees snart! Smask

Anonymous said...

hei! så nettopp på MTV, og plutselig kom sangen REHAB på.. bare så du vet det; amy winehouse synger den:) siden du lurte..:)

savner deg:) fint at du hadde det bra på nyttårsleir<33

i<3u

:D

klem fra Ingrid (Inga)

silje said...

lalala. eg ser songen "rehab" er nemnd. det er favorittsongen min for tida. (etter Odd Nordstoga,sjølvsagt. og "kan jeg få smitte deg litt med ekte glede".)

They tried to make me go to rehab, and I said no-no-no!

Anonymous said...

Maren? kan du fortelle meg hvorfor du kysset den derre maskoten eller no på et av bildene i nyttårskavalkaden? libbis.

Hallvard

marenioslo said...

er dette lillebror hallvard eller hallvard miljø?
jeg tipper på det første :)
hm. jeg fikk så lyst! :)
det var vel litt syndig av meg. men jeg tenkte at siden det bare var en maskot, var det ikke så farlig? :)
jaja!
jeg er ikke libbis!!! :)
gla i ræ lillebror, du er bra, bra, bra!
hils magnus og borriz da. jeg er litt forelska i de. begge to.