Sunday, September 30, 2007

Me gratulerar.

Oktober er den store burdagsmåneden. I og med at ikke alle mottar mine SMS´er, og at jeg ikke kommer til å sjekke mailen hver dag, gratulerer jeg herved følgende mennesker med dagene:


2.oktober: Naomi Helland, Ina Bårdsen og Solveig på kjøkkenet.
3.oktober: Michelle Knutsen.
4.oktober: Hallvard Rockeprest, Einar Belck-Olsen og Ingunn Lien Bjørge.
5.oktober: Marielle Herje, Vegard Nabo og Trond Josef.
7.oktober: Pappa Bergh og fetter Ragnar.
9.oktober: Thomas Johnsen.
10.oktober: Madelén Ludvigsen, Camilla Larsen og Nils Kåre Bolkan.
11.oktober: Lillesøster Ingrid og Anders Birkeland.
13.oktober: Cecilie Odding og Martin Berg.
14.oktober: Eva Cathrine og Ragnhild Stenersen.
15.oktober: Åshild Sandvin, Turid Kransvik og Anette Kolltveit. MARIT AASLAND 22 AAR :)
16.oktober: SELAMAT ULANG TAHUN, Pak Jul!
17.oktober: Marius Nilsen.
18.oktober: Aurora.
20.oktober: Min og Lif Yurun sin Oni
22.oktober: Kristin Bentsen og Zac Hanson.
23.oktober: Christel og Nils Christian Tveiterås.
24.oktober: Ole Marius.
26.oktober: Victoria.
28.oktober: Kebbe, Kristine Marie, lillebror til Lena, kjæresten til Ragnhild (Daniel), Siri U. Hovland, Hanne Jakobsen og undertegnede.
29.oktober: Sara Skogstad, pappaen til Dag Henning.
30.oktober: Camilla Neset.
31.oktober: Husmor Marit.

44 bursdagsklemmer er på vei fra Indonesia

12 comments:

Anonymous said...

wow! stor av beudring. kunne du alle de bursdagene uten kalender? :)
håper du har det fint maren.
vi snakkes!

Liv Jorunn said...

oioi, obsobs!! 20. oktober: favoritthushjelpa vår. trur jeg da...sjekk med silje

Liv Jorunn said...

ja, også min halvtårsdag 3. da:)

Kristine Marie said...

Takk for bursdagshilsen, det er ikke verst! Er jo dagen vår som selvfølgelig er det beste å ha bursdag på. ;)

Kristine Marie said...
This comment has been removed by the author.
marenioslo said...

Elisabeth: O je. Ble ikke kalt autist på fhs for ingenting ;)

Lif Yurin: Det stemmer nok på en prikk. Jeg glemte det.. ;)

marenioslo said...

Og kristine: Jepp. 28.10. Hvilken dato, hvilken fest :)

Anonymous said...

Heii Maren! Skreiv mld t dæ i helga når me va på Kvitsund, men den fekk du kanskje kje nei:) Men d æ skreiv va at du va savna der..! Ser ut som du he d bra! D æ veldig godt! ellers så he du glømt ei som he bursdag den 15..hihi:) Ha ein flott dag, kjære venn! Klemzz

Anonymous said...

Hei Maren.
Takk for det koselige brevet. Det var hyggelig å høre fra deg og at du trives og har det bra. Nå er vi i England. Har leid bil og kjører rundt i distriktet her rundt Brighton, alle 7. I morgen lørdag skal vi på en lengre tur. I dag før vi fikk bilen har vi utforsket byen her. En flott by,
Eivind kunne tenke seg å flytte hit, men jeg foretrekker Vea. Mandag reiser Eivind og jeg til London er tilbke hit på torsdag før vi dra hjem på søndag. Da har vi vært i 10 dager. Nå har jeg fått bloggen din så nå følger jeg med. Da må du være snill jente. Englandshilsen fra Siv

Olav Vestbøstad said...

msn-adressa til Brita er: britvest@hotmail.com
Hels til Andrea og Tania og foreldra! Eg har forresten 2 tanter som har bursdag 17. oktober. 78 og 52 år.

marenioslo said...

Marit: I didn't know! :) men naa skal du huskes for resten av mitt/ditt liv, spoers hvem av oss som doer foerst ;)
neste aar e ae med paa kvitsund! blir bra! love

Anonymous said...

Maren æ e imponert! hihi!! Fantastik! At æ va nevnt va en stor glede, men at Daniel også va nevnt d va imponeranes! nååååh, så koselig! :D :D Æ må vise han d når æ ser han neste gang ;) Takk For at du huska! Smask!