Thursday, October 11, 2007

Berastagi






7 comments:

Anonymous said...

Berastagi. En fantastisk plass! God massasje, og masse god frukt! Du er toppers!

Anonymous said...

Berastagi, hva er det? Jeg gleder meg over at du har like godt utvalg av grønnsaker som på COOP Mega på sortland, men hr de kvalkjøtt der du er?

silje said...

Eg er så sulten.

silje said...

la meg få drikke, kvinne; la meg få drikke!

JH said...

Fine bilder....igjen! Du er god! Berit

Anonymous said...

Kjre søs
Det er med sorg i mitt hjerte at jeg forteller deg dette. I dag var jeg vitne til at vår kjære lillesøster fikk seg palestina-skjerf. Lile Ingrid-mor stemmer vel SV om noen år!

La oss håpe det bare er en fase hun er inne i akkurat nå.

Gleder meg til å besøke deg! kjipt at vi har så kort påskeferie! Tusen takk for kortet jeg fikk. Skal hilse tilbake fra Anne Marte, Magnus, Borriz og gjengen!

- Lillebror

Anonymous said...

Maren, i miss u!

Og jeg leser bloggen din. Det er så lenge siden sist og så lenge til neste gang.. men da er det jo godt å vite at vi ikke er avhenigig av hyppige møter for å holde connectionen ;)

Halvard&Maren: Ingrid er jo 13 år nå! Det betyr at hun fint kan melde seg inn i KrFU, det er der hun hører hjemme. Jeg stiller meg til disposisjon til diverse i den sammenhengen. Hun må joine oss :)

LOV JU, MAREN! :)