Thursday, October 11, 2007

For Møffi og Synnøve:











5 comments:

Anonymous said...

Maren, eg kjenner deg ikkje, men du må være en engel! Fantastiske bilder av våre søte tante barn i medan. Ta godt vare på de! Er de ikke det vakreste som finnes?!? Gleder meg til å treffe deg i mars.

marenioslo said...

Skulle jo bare mange nå når Jørn og co er i Sibolga og ikke får oppdatert bloggen på en stund.
De ER det vakreste som finnes.
Jeg kan ikke forestille meg hvor mye du savner de, for jeg har ikke sett de på en uke, og jeg gleder meg veldig til å leke med de i morgen.
Gleder meg til å treffe deg også, det er det mange som gjør! :)

Liv Jorunn said...

jeg også savner de altså! Herlige ungene.

Anonymous said...

Maren - TUSEN TAKK!!!
Eg e så takknemlig! De e jo bare nydelige, sko bare visst kor mye eg savne de.. SUKK!

Håpe du har d bra der nede og trives. Huske på deg! Indonesia e ein plass eg håpe eg får komme te om ikkje alt for lenge..

PLIIS gi mine søte små (og store) klemmer fra meg også skrives me!

Guds fred!

Klem fra møffi!

JH said...

Maren....du er så god!!!! Hun er en liten engel ja, Synnøve og Møffi!!! Du er en god fotograf...tror jeg må hyre deg igjen en annen anledning!!! Klem Berit