Tuesday, October 17, 2006

Almost there

Kjære sensor: Dersom jeg stryker på denne oppgaven, slutter jeg på Fjellhaug og begynner på TF. Der skal jeg bli kvinnelig lesbisk prest. Jeg skal joine Helen Bjørnøy og gjengen, bli med i sosialistisk ungdom og ta på meg palestinaskjerf!

Se på klokka! (Det er ikke på ettermiddagen).
Jeg er ikke trøtt.

Thanks to:
- Yngve for knekkebrød og te.
- Ingvald for oppmutrende ord.
- Kenneth for kaffe, brus, latterkuler og disco.
- Jan Egil for røyk, helbredelse av skuldre og fin sang.
- D.J. Sven Arne for herlig musikk.
- Anne Marthe og Solveig for god underholdning.
- Andreas for trofast følge gjennom natten.
- Hallvard for hjelp
- Norsk Luthersk Misjonssamband
- Vegard Svensen
- Kjetil Jensen
- Maria Celine Haugland Kolberg
- Sondre Bratland



Jeg er glad for å kjenne dere!

18 comments:

Anonymous said...

stakkars maren..

Anonymous said...

Takk!! :) Men hvorfor?
Jeg tror du klarer det!! Hurra for Maren!

marenioslo said...

fordi du er du!
du er medskyldig i at jeg tar del i denne herligheten ;) vi ses snart!

Anonymous said...

Du må såvvå om natta, veitj... Ka du har drevve med no da?

Anonymous said...

Så flink du er Maren! Jeg er imponert! :) Dette klarer du kjempebra.

Anonymous said...

Klart du ikke stryke!!! Ola holder nok si hand over oss...

Ingvald Andre said...

Grattis med at du endeleg er ferdig! Vonar du fekk fiksa det med sidetala på oppgåva..

Anonymous said...

Åj....
Sterke trusler..
Eg ber på min kner om du består - for ditt eget besta!
:)

oddi said...

yo...

håper dere får ei bra helg på agder ja... det beste kommer nok først, når det er vission på borgen... men håper det andre også blir greit... ett møte på lørdag kveld og ett på søndag formiddag...

snakkes nok muligens i oslo neste helg...

godt å se at du trives på fjellhaug... det var jo det jeg sa :-)

Anonymous said...

Hils Marit og Marit og alle andre som kjenner meg på Borgen...

PS: Burde du ikke nevne Kenneth Ellefsen i takkelista di?

O'Bakken said...

Me gratulerar, og god tur! Hils kjentfolk.

marenioslo said...

sidetallene? nja, det var litt styr. Endte opp med å føre de på for hånd..
men kenneth e ser i nåde til meg, så det skal gå bra.
Ha en god helg folkens!

Anonymous said...

Respekt! Satt vel rundt den tiden på rommet mitt og skreiv på oppsummeringa mi. Skulle ønske jeg visste at det var andre som satt å sleit også så jeg kunne fått litt selskap og trøst. Jaja, regner med at det kommer flere anledninger.

Anonymous said...

konge innlegg! ein ting e jaffal sikkert: di bør ikkje stryga deg!!! ;)

silje said...

HAHAHA! Palestinasjerf... heeeh
You go girl. Men hallo? Må en ha sidetall på en oppgave?

marenioslo said...

palestina palestina.
Det eneste jeg lærte i 2.klasse på barneskolen, var at Yasir var fra palestina.
Sidetall? Det hører vel gjerne med til innholdsfortegnelsen?

Andreas said...

Det ordnet seg til slutt! :D

Anonymous said...

oi oi maren.. du nærmer deg 20 nå! både i kommentarer og år.. not bad!