Wednesday, October 18, 2006


Jeg digger deg, Mamma!

5 comments:

ella said...

du, det è faktisk ikkje lett å dra på skolen dagen etter at man utd har tapt.
og når va noen gang nynorsk in? you must be mistaken honey:)

Anonymous said...

Ser på bloggen di at du jo faktisk e ei kul jenta....Gratulere

Ingvald Andre said...

konge at du skrive (ny)norsk.. Er eit framifrå flott språk!

marenioslo said...

Eg har ikkje vore så flink til å skrive på nynorsk den siste tida.
men i neste innlegg skal eg freiste å gjere det.

Anonymous said...

Hei kjære!!!
jøss å kosleig å lese din blog, og jøss å vittig det var første gang jeg så de meldingene. Holdt seriøst på å le meg ihjel. For en kul bror du har, for ikke snakke om mor:)))
Hillsong er bra, gleder meg til du kommer på besøk;) Holder ikke å besøke landet bare once.
Du er sakna og elska!!