Sunday, October 15, 2006

Frøken Oktober

Månadens person er:

• Ei av tidenes kjekkaste jenter.
• Ei av dei som var viktigast for trivselen min det siste året på Borgen.
• Omsorgsmenneske.
• Ein engel på jord.
• Det perfekte koneemne.
• Karrierekvinne. (Les: Narvesen)
• Smart.
• Yndlingsjenta 87, eller skal vi sei ynglings jenta 87?
• Høgt elska av meg.
• Elisabeth.


Her ser de prinsessa i eigen person.


Elisabeth og eg gjekk med desse buksene ca 80 prosent av tida på Borgen.
I går var ho så nydeleg at ho kom innom meg med Troika og ei ny pysjbukse. Er det mogleg? Under har eg ho på meg.




Er ho ikkje nydeleg?!


Her er vi på Ichtys. Hugsar du kva vi lo av den kvelden?


Det er alltid koseleg å vere med Elisabeth. Her frå ein koseleg tur til IKEA.

Du er best!


Klemm (med to m´ar) frå hamsteren din!

12 comments:

Anonymous said...

Å MAREN! Du er så skjønn! Jeg er kjempeglad i deg. Eller skal jeg si kjempe glad? ;)

Anonymous said...

Hehe, så du er på blogginga også ja... Bra lesning dette Maren! Ikke bare har vi gått på samme skole. I tillegg er du en god ichtys-sjef også ;)

Anonymous said...

Maren Maren, du selger Elisabeth bra :) Konge! Hvordan ligger du an med oppgava nå?

Anonymous said...

Så sant så sant.. du veit å få sagt det Maren.
Elisabeth, eller Elsa som vi kaller henne, er en av de mest omsorgsfulle og fantastiske menneskene jeg har møtt. for en fryd å kjenne henne!

men du, nå må du fortelle meg hva dere lo av på Ichtys? Ble så nysgjerrig!!

marenioslo said...

Vi lo av deg!
Neida. Stikkord: Pekefinger mot pekefinger. Remember?
hehehe. Elisabeth syntes det var veldig gøy :)

Anonymous said...

Kan ho lage mat og?:P

marenioslo said...

Roger: JA!!
Hun baker, steker, smulter, sylter, koker, vasker, ja, du kan bare tenka deg!

Anonymous said...

det var det jeg trodde! At dere kunne le av meg på den måten.. bare fordi...

neida.. husker pekefingrene ja! ;)

Anonymous said...

Og andre gang jeg leste dette gikk det opp for meg hvor priviligert jeg er som skal få bo med dette yndige vesen etter jul. Gleder meg stort, Elisabeth, det skal du vite :)

Anonymous said...

Det er bra, Maria. :) Jeg gleder meg til du kommer inn til oss! Da blir det virkelig hæla i taket! Tenk så gøy når vi skal feire bursdagen din!

Anonymous said...

Steike me bra. Har tydelig vis fått med seg mange essensielle ting der ja! Kan hun lage kylling tandori?

Sigrid said...

Jeg skriver også under på Elisabeths kvaliteter =)
Du er fantastisk snuppa!