Friday, October 06, 2006

No skal de få sjå korleis eg bur. Dette er då rommet mitt:



Eg har mange flotte menneske kring meg.
I går var Ingvild, Lena og Elisabeth hjå meg og spiste laks. Dei einaste som mangla var Elise og Sigrid. Eg saknar dykk!
Etterpå var vi på Quiz på Ichtys, vi kom på tredje plass, så det var artig.
Det var så godt å sjå Ingvild i går. Eg gler meg til ho flyttar til Oslo.



Eg hadde nokre fantastiske dagar med desse to i sumar.
Elise og Sigrid:



Her er Kleng, som eg bur med:



Bror min kjem i dag. Han er kjekk!



Eg ynskjer dykk ei god helg.

13 comments:

Anonymous said...

TREDJE PLASS?! Kordan dokke klarte d?! Men ja fint rom ;) Å e ditta bilde fra da han samboern din sykla rundt i byen i ditta kostyme?

Anonymous said...

Hej Maren!
Hur mår ni? Hoppas ni mår bra.

Fine bilda, ja! Arti d av Kleng da... Han e så søt... Hørt du vi dreiv og dansa på lørdagen? Han slengt mæ rundt - vart imponert æ!

Gratulere med bronse i quiz - ikke dårlig...!

I dag kjæm søstra mi...hurra!
Sjer dæ vel kanskje på søndagen da.

Klem, Siri

Sigrid said...

Hei! Så fine bilder du hadde da =)
Skikkelig fint rom og!
Kommer inn på tirsdag, bente, elise og lena også. Det blir kjempe koselig å samle folka hos elisabeth og bjørg, gleder meg! Håper du kommer og :)

Ps: fått meg blogg foresten. Er litt i startfasen ennå da... må jeg komprimere bildet for å bruke det som profilbilde?

Anonymous said...

hi gorgeous :) håper det står herlig til i storbyen. selv reiser jeg til australia om 10 måneder :D lurte litt på om denne Klengen du bor med kommer fra Tau?

Anonymous said...

ja, det var en fin kveld maren. det er så godt å være med deg og de andre, savner ha deg rundt sånn som "alltid".

kom vi på tredje plass?! Også var ikke jeg der til å ta del i æren.. jaja.. neste gang vinner vi! ;)

gleder meg til du kommer til oss, og til neste oslotur!

Anonymous said...

ja, det var en fin kveld maren. det er så godt å være med deg og de andre, savner ha deg rundt sånn som "alltid".

kom vi på tredje plass?! Også var ikke jeg der til å ta del i æren.. jaja.. neste gang vinner vi! ;)

gleder meg til du kommer til oss, og til neste oslotur!

Anonymous said...

Hei på deg, Maren, og takk for sist. Vil berre understreke at du har veldig fine fargar på rommet ditt, altså. Og så vil eg også understreke at du kanskje vil ha utbyte av å slå opp i ei nynorsk ordliste under ordet "vone" :P

Anonymous said...

da tror jeg han er sånn bekjent av en venn her lissom. verden er jammen liten.. hehe :)

Anonymous said...

Hei Skorpa! Tusen takk for kjempe god middag. Du er en kjempe flink kokk. Å det er så koselig og finne på ting meg deg. Du gjør jammen dagene flotte du, Maren! :) Jeg er kjempe glad i deg.

Anonymous said...

Maren!! Kan du treffe meg når jeg kommer til Oslo på tirsdag? Hadde vært skøy.. Hører rykter om at det er en Ethiopisk/Afrikans restaurant i Oslo der de serverer Wot! Den er et must en gang i framtiden.. Gla i deg=)

Anonymous said...

nå går den nordnorske roen meg litt på nervene.
jeg trenger noen å snakke med, noe å finne på.
internatliv skjemmer oss bort, vi venner/vender (hvordan staves det?) oss til å ha folk rundt oss hele tiden..

bare en liten klagesang fra meg, egentlig fordi jeg er så takknemlig for å ha sånne som deg. ;)

Anonymous said...

heisann, dette var jo ei artig side, på en måte bra at du ikke bor på fjellhaug, vet du at folk som bor der du bor til vanlig sier at det er mye kaldere her i indre troms. Derfor har jeg nå kommet til at du egentlig ikke har vært sånn skikkelig nordlending som jeg hele tiden har trodd, du har på en måte vært en heldig nordlending. Men, lykke til med Fjellhaug, det blir sikkert et konge år.

Anonymous said...

men du er fortsatt skjøga fra nord