Thursday, October 12, 2006

Om å skrive oppgave.

Dette byr meg i mot.
Jeg klarer ikke å konsentrere meg om å skrive oppgave, i stedet drømmer jeg om at i hvert fall én av disse tingene skal skje:

• Noen kommer hit og gir meg en gratis billett til Bhutan. Med på kjøpet kommer Karma og Tshomo, som skal friske opp sharshockpaen min.
• Noen kommer til meg med blomster og Troika og sier: ”Nei, Maren, du skal ikke skrive oppgave om efeserbrevet, du kan heller skrive en oppgave om Amalie Skram og hennes forfatterskap!”
• Jeg får en åpenbaring om at jeg er garantert å bli gift.
• Hele familien plinger på døra, og så er det familieselskap.
• Odd Rannestad ringer og sier at Ole Tobias bare er 23 år.
• En million hundrelapper daler ned fra taket.
• At jeg faktisk klarer å konsentrere meg..

Det siste er vel mest realistisk...

11 comments:

Anonymous said...

en garanti om at blir gift og Ole Tobias på 23?
2 good 2 be true...

Anonymous said...

Maren! Jeg leser bloggen din innimellom for å få litt news om hva som skjer. høres ut som du har det bra! det er godt. håper vi snakkes en gang og ikke så lenge, vi må cathce opp! glad i deg. klem fra eli

Anonymous said...

Å Maren! Du er så skjønn! Jeg skal komme med Troika på døra til deg en dag, men Ole Tobias som 23? -Det er nok litt verre! Men at du blir gift? -Ingen tvil!

Anonymous said...

Er du gifteklar Maren?

marenioslo said...

Det er forskjell på å være gifteklar og på å ønske å vite at man eg gang blir gift. jeg skal ikke gifte meg på mange år, men marerittet mitt, akkurat som for elisabeth og ingvild, er å forbli singel.. :)
jeje!
elisa er søt!
elielielielieli@hotmail.com: Miss you!
1500 ord skrevet, 1500 ord igjen..
levere tirsdag? hm.

Anonymous said...

Ja, garanti om å bli gift ;-). Det hadde vært noe, hehe. Jeg lover deg at hvis du går opp bakken til Fjellhaug fra Rosenhoff er du garantert en "catch" :-D. Eller... det var kanskje noe annet du håpet på, hehe. Men vi har jo kriseplanene klare uansett, da.

Jeg skal forresten ha ti på ni på tirsdag :-). Hmmm... hva skal jeg snakke om da?

Anonymous said...

Fleipa litt med deg da vettø...

Hvis du ikke blir gift skal jeg spise skoa mine... ;)

Anonymous said...

jeg lurer på om det siste var det minst realistiske jeg...??

Anonymous said...

fant plutseli bloggen din!:)koseli!
Arti for ongan å lese!!!Håpe oppgaveskriving går bedre for deg etterkvært!!føle litt me deg..
Ingunn Sofie

Anonymous said...

du er helt fantastisk!

Øystein S said...

Her var interessen for Ole Tobias stor, og det kan jeg i og for seg godt forstå.
Fyren er etter det jeg vet 31 år, og du kan lese mer om Ole Tobias på www.osodal.com