Saturday, October 28, 2006

Sosialisten og bursdagsbornet.

28.10.06, ca kl 16,15.

Vi oppheld oss på Bislett kebab. Gjennom vindauget ser vi ein kjekk mann, som også er en kjend politikar. Jenta vinkar og smilar til han når han kjem inn døra.

Jenta: ”Æ syns du e dødskjekk!”
Sosialisten: ”Syns du det? Takk, det syns jeg ikke alltid selv.”
Jenta knisar.
Sosialisten: ”Jeg syns du er veldig søt!”
Jenta smilar og knisar meir, før sosialisten forsvinn inn i køen.

Illustrasjonsfoto. Personen på biletet har kanskje noko med historia å gjere.

10 comments:

Anonymous said...

Gratulerer med dagen sol stråla 86! :) Du er fanntastisk.

Mari Lise said...

ååh jonas e jo bære dødskjekk!!!:-O
ja hej forresten, kom nu over bloggen din:)
*mari*

Anonymous said...

gratulerer med dagen på etterskudd. :D tenk jeg var i oslo på din bursdag. hørte du hadde dunka inni han stian fåland også. utrolig kapasitet på navn det finnes i den hjernen din :p

Anonymous said...

Visste ikke du hadde bursdag i går. Tilgi meg jeg skulle jo kjøpt deg en kebab mens vi var der...

marenioslo said...

ciwi: slår stadig til, bad han om å hilse deg, og det virker det som han har gjortt :) good. grattis med plass på leadership! mi venninne sonja (prinsessesonja.blogspot.com) er der på andre året, elsker det.

ronny: Ikke noe stress, jeg skulle til en venninne og spise taco, så hadde takket nei uansett ;)

Anonymous said...

Så utrolig kult å finne denne bloggen. Sist vi traff hverandre var på et søndagsskoletreff da jeg var 11 og du var 6. Festlig!

marenioslo said...

andreas hvem?
jeg kom ikke til norge før jeg var 8 år, så vet ikke om du tror jeg er den jeg er?
hm. nordbye?
alsvågleir?
8 kanskje?

Anonymous said...

et blikk på selbuvottane mine og så kom kommentaren:
"gifteklar, eller?"

what. ka skjer. eg skjønner ikkje... ;)

Anonymous said...

gratulere me dagen du hadde maren! æ trur vi utveksla bursdagsdatoa en gang i september kanskje. æ hadde den 14 når hadde du? og han daniel hadde den 28. yeeees, oktober e måneden over alle månda!

Anonymous said...

okei... silly me. antar at du og daniel har bursdag samme dag. dån, da skal æ huske på den fra no av! smask pladask